fbpx

„MAXIMA“:
Taip pigu, kad ohoho

„MAXIMA“:
Taip pigu, kad ohoho

„MAXIMA“:
Taip pigu, kad ohoho

„MAXIMA“:
Taip pigu, kad ohoho

„MAXIMA“:
Taip pigu, kad ohoho

Instagram

Facebook

Influenceriai

Įvaizdis

Koncepcija ir idėja

B2C

Instagram

Facebook

Influenceriai

Įvaizdis

Koncepcija ir idėja

B2C

  • Instagram
  • Facebook
  • Influenceriai
  • Įvaizdis
  • Koncepcija ir idėja
  • B2C

UŽDUOTIS

UŽDUOTIS

UŽDUOTIS

UŽDUOTIS

Pastiprinti MAXIMOS kalėdinės komunikacijos liniją, kurios atspirtis – TV klipas, skelbęs, kad su tokiomis kainomis kiekvienas gali būti Kalėdų seneliu. 

Pastiprinti MAXIMOS kalėdinės komunikacijos liniją, kurios atspirtis – TV klipas, skelbęs, kad su tokiomis kainomis kiekvienas gali būti Kalėdų seneliu. 

Pastiprinti MAXIMOS kalėdinės komunikacijos liniją, kurios atspirtis – TV klipas, skelbęs, kad su tokiomis kainomis kiekvienas gali būti Kalėdų seneliu. 

Pastiprinti MAXIMOS kalėdinės komunikacijos liniją, kurios atspirtis – TV klipas, skelbęs, kad su tokiomis kainomis kiekvienas gali būti Kalėdų seneliu. 

Pastiprinti MAXIMOS kalėdinės komunikacijos liniją, kurios atspirtis – TV klipas, skelbęs, kad su tokiomis kainomis kiekvienas gali būti Kalėdų seneliu. 

SPRENDIMAS

SPRENDIMAS

SPRENDIMAS

SPRENDIMAS

PR veiksmu Vilnių užtvindėme Kalėdų senelių būriu. Jų gausa padėjo įtvirtinti pagrindinę kampanijos žinutę, o skaitmeninė flashmobo versija socialiniuose tinkluose lankė ir nuomonės formuotojus.

PR veiksmu Vilnių užtvindėme Kalėdų senelių būriu. Jų gausa padėjo įtvirtinti pagrindinę kampanijos žinutę, o skaitmeninė flashmobo versija socialiniuose tinkluose lankė ir nuomonės formuotojus.

PR veiksmu Vilnių užtvindėme Kalėdų senelių būriu. Jų gausa padėjo įtvirtinti pagrindinę kampanijos žinutę, o skaitmeninė flashmobo versija socialiniuose tinkluose lankė ir nuomonės formuotojus.

PR veiksmu Vilnių užtvindėme Kalėdų senelių būriu. Jų gausa padėjo įtvirtinti pagrindinę kampanijos žinutę, o skaitmeninė flashmobo versija socialiniuose tinkluose lankė ir nuomonės formuotojus.

PR veiksmu Vilnių užtvindėme Kalėdų senelių būriu. Jų gausa padėjo įtvirtinti pagrindinę kampanijos žinutę, o skaitmeninė flashmobo versija socialiniuose tinkluose lankė ir nuomonės formuotojus.

Vector

REZULTATAI

REZULTATAI

REZULTATAI

REZULTATAI

Į skaitmenines medijas perkėlėme „Taip pigu, kad OHOHO“ komunikacijos žinutę, kurią stiprinome ne adaptacijomis, o išskirtiniu kūrybiniu sprendimu skirtinguose kanaluose.

Į skaitmenines medijas perkėlėme „Taip pigu, kad OHOHO“ komunikacijos žinutę, kurią stiprinome ne adaptacijomis, o išskirtiniu kūrybiniu sprendimu skirtinguose kanaluose.

Į skaitmenines medijas perkėlėme „Taip pigu, kad OHOHO“ komunikacijos žinutę, kurią stiprinome ne adaptacijomis, o išskirtiniu kūrybiniu sprendimu skirtinguose kanaluose.

Į skaitmenines medijas perkėlėme „Taip pigu, kad OHOHO“ komunikacijos žinutę, kurią stiprinome ne adaptacijomis, o išskirtiniu kūrybiniu sprendimu skirtinguose kanaluose.

Į skaitmenines medijas perkėlėme „Taip pigu, kad OHOHO“ komunikacijos žinutę, kurią stiprinome ne adaptacijomis, o išskirtiniu kūrybiniu sprendimu skirtinguose kanaluose.

Superyou, UAB
Švitrigailos g. 11B, Vilnius, Lithuania LT - 03228
Google map

Superyou, UAB
Švitrigailos g. 11B, Vilnius, Lithuania LT - 03228
Google map

Superyou, UAB
Švitrigailos g. 11B, Vilnius, Lithuania LT - 03228
Google map

Superyou, UAB
Švitrigailos g. 11B, Vilnius, Lithuania LT - 03228
Google map

Superyou, UAB
Švitrigailos g. 11B, Vilnius, Lithuania LT - 03228
Google map

© 2024 - Superyou. Privatumo politika.

© 2024 - Superyou. Privatumo politika.

© 2024 - Superyou. Privatumo politika.

© 2024 - Superyou.  Privatumo politika.