fbpx

„123zaliuzes“:
ROAS booming!

„123zaliuzes“:
ROAS booming!

„123zaliuzes“:
ROAS booming!

„123zaliuzes“:
ROAS booming!

„123zaliuzes“:
ROAS booming!

Administravimas

Meta reklama

Strategija

, Kampanija

Remarketingas

Administravimas

Meta reklama

Strategija

, Kampanija

Remarketingas

  • Administravimas
  • Meta reklama
  • Strategija
  • Kampanija
  • Remarketingas

UŽDUOTIS

UŽDUOTIS

UŽDUOTIS

UŽDUOTIS

UŽDUOTIS

Padidinti klientų grįžtamąją vertę optimizuojant auditorijos įsitraukimą ir konversijas.

Padidinti klientų grįžtamąją vertę optimizuojant auditorijos įsitraukimą ir konversijas.

Padidinti klientų grįžtamąją vertę optimizuojant auditorijos įsitraukimą ir konversijas.

Padidinti klientų grįžtamąją vertę optimizuojant auditorijos įsitraukimą ir konversijas.

Padidinti klientų grįžtamąją vertę optimizuojant auditorijos įsitraukimą ir konversijas.

SPRENDIMAS

SPRENDIMAS

SPRENDIMAS

SPRENDIMAS

SPRENDIMAS

Kad pasiektume šį tikslą, taikėme pilno piltuvėlio strategiją, kuri leido nuosekliai nukreipti vartotojus nuo pirmojo kontakto iki konversijos, optimizuojant kiekvieną sąveikos etapą. Tokia metodika padėjo efektyviai paskirstyti išteklius ir padidinti bendrą kampanijos našumą.

Kad pasiektume šį tikslą, taikėme pilno piltuvėlio strategiją, kuri leido nuosekliai nukreipti vartotojus nuo pirmojo kontakto iki konversijos, optimizuojant kiekvieną sąveikos etapą. Tokia metodika padėjo efektyviai paskirstyti išteklius ir padidinti bendrą kampanijos našumą.

Kad pasiektume šį tikslą, taikėme pilno piltuvėlio strategiją, kuri leido nuosekliai nukreipti vartotojus nuo pirmojo kontakto iki konversijos, optimizuojant kiekvieną sąveikos etapą. Tokia metodika padėjo efektyviai paskirstyti išteklius ir padidinti bendrą kampanijos našumą.

Kad pasiektume šį tikslą, taikėme pilno piltuvėlio strategiją, kuri leido nuosekliai nukreipti vartotojus nuo pirmojo kontakto iki konversijos, optimizuojant kiekvieną sąveikos etapą. Tokia metodika padėjo efektyviai paskirstyti išteklius ir padidinti bendrą kampanijos našumą.

Kad pasiektume šį tikslą, taikėme pilno piltuvėlio strategiją, kuri leido nuosekliai nukreipti vartotojus nuo pirmojo kontakto iki konversijos, optimizuojant kiekvieną sąveikos etapą. Tokia metodika padėjo efektyviai paskirstyti išteklius ir padidinti bendrą kampanijos našumą.

REZULTATAI

REZULTATAI

REZULTATAI

REZULTATAI

REZULTATAI

ROAS padidėjo nuo 4.5 iki 11.72. Šis pokytis parodė, kad strateginis požiūris į vartotojų pasiekimą ir jų įtraukimą leido išauginti bendrą kampanijos pelningumą.

ROAS padidėjo nuo 4.5 iki 11.72. Šis pokytis parodė, kad strateginis požiūris į vartotojų pasiekimą ir jų įtraukimą leido išauginti bendrą kampanijos pelningumą.

ROAS padidėjo nuo 4.5 iki 11.72. Šis pokytis parodė, kad strateginis požiūris į vartotojų pasiekimą ir jų įtraukimą leido išauginti bendrą kampanijos pelningumą.

ROAS padidėjo nuo 4.5 iki 11.72. Šis pokytis parodė, kad strateginis požiūris į vartotojų pasiekimą ir jų įtraukimą leido išauginti bendrą kampanijos pelningumą.

ROAS padidėjo nuo 4.5 iki 11.72. Šis pokytis parodė, kad strateginis požiūris į vartotojų pasiekimą ir jų įtraukimą leido išauginti bendrą kampanijos pelningumą.

Superyou, UAB
Švitrigailos g. 11B, Vilnius, Lithuania LT - 03228
Google map

Superyou, UAB
Švitrigailos g. 11B, Vilnius, Lithuania LT - 03228
Google map

Superyou, UAB
Švitrigailos g. 11B, Vilnius, Lithuania LT - 03228
Google map

Superyou, UAB
Švitrigailos g. 11B, Vilnius, Lithuania LT - 03228
Google map

Superyou, UAB
Švitrigailos g. 11B, Vilnius, Lithuania LT - 03228
Google map

© 2024 - Superyou. Privatumo politika.

© 2024 - Superyou. Privatumo politika.

© 2024 - Superyou. Privatumo politika.

© 2024 - Superyou.  Privatumo politika.

Privatumo apžvalga

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kad galėtume jums suteikti geriausią naršymo patirtį. Slapukų informacija saugoma jūsų naršyklėje ir atlieka tokias funkcijas kaip jūsų atpažinimas, kai grįžtate į mūsų svetainę, ir padeda mūsų komandai suprasti, kurie svetainės skyriai jums yra įdomiausi ir naudingiausi.