fbpx

„Tele2“:
KALĖDOS

„Tele2“:
Kalėdos

„Tele2“:
Kalėdos

„Tele2“:
Kalėdos

„Tele2“:
Kalėdos

Instagram

Tik Tok

Landing

Tekstų rašymas

Kocenpto išplėtimas

B2C

Instagram

Tik Tok

Landing

Tekstų rašymas

Kocenpto išplėtimas

B2C

  • Instagram
  • Tik Tok
  • Landing
  • Tekstų rašymas
  • Kocenpto išplėtimas
  • B2C

UŽDUOTIS

UŽDUOTIS

UŽDUOTIS

UŽDUOTIS

UŽDUOTIS

Vieni per Kalėdas išpakuoja dovanas. Mes, drauge su TELE2, 2024-ųjų žiemą išpakavome dėkingumą: sau, draugui, mamai, tėčiui, broliui, kaimynams.

Kalėdinės kampanijos tikslas – bent 1 minutė kliento laiko, kurią jis skirtų padėkai.

Vieni per Kalėdas išpakuoja dovanas. Mes, drauge su TELE2, 2024-ųjų žiemą išpakavome dėkingumą: sau, draugui, mamai, tėčiui, broliui, kaimynams.

Kalėdinės kampanijos tikslas – bent 1 minutė kliento laiko, kurią jis skirtų padėkai.

Vieni per Kalėdas išpakuoja dovanas. Mes, drauge su TELE2, 2024-ųjų žiemą išpakavome dėkingumą: sau, draugui, mamai, tėčiui, broliui, kaimynams.

Kalėdinės kampanijos tikslas – bent 1 minutė kliento laiko, kurią jis skirtų padėkai.

Vieni per Kalėdas išpakuoja dovanas. Mes, drauge su TELE2, 2024-ųjų žiemą išpakavome dėkingumą: sau, draugui, mamai, tėčiui, broliui, kaimynams.

Kalėdinės kampanijos tikslas – bent 1 minutė kliento laiko, kurią jis skirtų padėkai.

Vieni per Kalėdas išpakuoja dovanas. Mes, drauge su TELE2, 2024-ųjų žiemą išpakavome dėkingumą: sau, draugui, mamai, tėčiui, broliui, kaimynams.

Kalėdinės kampanijos tikslas – bent 1 minutė kliento laiko, kurią jis skirtų padėkai.

SPRENDIMAS

SPRENDIMAS

SPRENDIMAS

SPRENDIMAS

SPRENDIMAS

Tą žiemą nesismulkinome ir per 7 skirtingas priemones išplėtėme pagrindinę kampanijos žinutę – Jūsų žodžiai kuria stebuklus.

Keliavome ne tik per socialinių tinklų platybes, kurdami įtraukų ir pirštus, per ekranus slystančius, sustoti priverčiantį turinį.

Mes aplankėme 10 Lietuvos miestų, 8 TELE2 salonus, sutikome dešimtis žmonių, kurie įkvėpė, privertė kvatoti ir leido suprasti – žodžiai, pasakyti kitiems ir sau, iš tikrųjų kuria stebuklus.

Socialiniuose tinkluose TELE2 prabilo žemaitiškai. Ir dzūkiškai. Ir suvalkietiškai.

Sukūrėme atskirą, tik Kalėdoms skirtą TELE2 puslapį, kuriame kiekvieną dieną atsiverdavo vis nauja įkvėpianti žinutė.

Tai kampanija, kuri suartino – miestus, per šimtus kilometrų nutolusios, žmones, ne visada tarpusavy kalbančius.

Tą žiemą nesismulkinome ir per 7 skirtingas priemones išplėtėme pagrindinę kampanijos žinutę – Jūsų žodžiai kuria stebuklus. Keliavome ne tik per socialinių tinklų platybes, kurdami įtraukų ir pirštus, per ekranus slystančius, sustoti priverčiantį turinį.

Mes aplankėme 10 Lietuvos miestų, 8 TELE2 salonus, sutikome dešimtis žmonių, kurie įkvėpė, privertė kvatoti ir leido suprasti – žodžiai, pasakyti kitiems ir sau, iš tikrųjų kuria stebuklus.

Socialiniuose tinkluose TELE2 prabilo žemaitiškai. Ir dzūkiškai. Ir suvalkietiškai.

Sukūrėme atskirą, tik Kalėdoms skirtą TELE2 puslapį, kuriame kiekvieną dieną atsiverdavo vis nauja įkvėpianti žinutė.

Tai kampanija, kuri suartino – miestus, per šimtus kilometrų nutolusios, žmones, ne visada tarpusavy kalbančius.

Tą žiemą nesismulkinome ir per 7 skirtingas priemones išplėtėme pagrindinę kampanijos žinutę – Jūsų žodžiai kuria stebuklus.

Keliavome ne tik per socialinių tinklų platybes, kurdami įtraukų ir pirštus, per ekranus slystančius, sustoti priverčiantį turinį.

Mes aplankėme 10 Lietuvos miestų, 8 TELE2 salonus, sutikome dešimtis žmonių, kurie įkvėpė, privertė kvatoti ir leido suprasti – žodžiai, pasakyti kitiems ir sau, iš tikrųjų kuria stebuklus.

Socialiniuose tinkluose TELE2 prabilo žemaitiškai. Ir dzūkiškai. Ir suvalkietiškai.

Sukūrėme atskirą, tik Kalėdoms skirtą TELE2 puslapį, kuriame kiekvieną dieną atsiverdavo vis nauja įkvėpianti žinutė.

Tai kampanija, kuri suartino – miestus, per šimtus kilometrų nutolusios, žmones, ne visada tarpusavy kalbančius.

Tą žiemą nesismulkinome ir per 7 skirtingas priemones išplėtėme pagrindinę kampanijos žinutę – Jūsų žodžiai kuria stebuklus.

Keliavome ne tik per socialinių tinklų platybes, kurdami įtraukų ir pirštus, per ekranus slystančius, sustoti priverčiantį turinį.

Mes aplankėme 10 Lietuvos miestų, 8 TELE2 salonus, sutikome dešimtis žmonių, kurie įkvėpė, privertė kvatoti ir leido suprasti – žodžiai, pasakyti kitiems ir sau, iš tikrųjų kuria stebuklus.

Socialiniuose tinkluose TELE2 prabilo žemaitiškai. Ir dzūkiškai. Ir suvalkietiškai.

Sukūrėme atskirą, tik Kalėdoms skirtą TELE2 puslapį, kuriame kiekvieną dieną atsiverdavo vis nauja įkvėpianti žinutė.

Tai kampanija, kuri suartino – miestus, per šimtus kilometrų nutolusios, žmones, ne visada tarpusavy kalbančius.

Tą žiemą nesismulkinome ir per 7 skirtingas priemones išplėtėme pagrindinę kampanijos žinutę – Jūsų žodžiai kuria stebuklus.

Keliavome ne tik per socialinių tinklų platybes, kurdami įtraukų ir pirštus, per ekranus slystančius, sustoti priverčiantį turinį.

Mes aplankėme 10 Lietuvos miestų, 8 TELE2 salonus, sutikome dešimtis žmonių, kurie įkvėpė, privertė kvatoti ir leido suprasti – žodžiai, pasakyti kitiems ir sau, iš tikrųjų kuria stebuklus.

Socialiniuose tinkluose TELE2 prabilo žemaitiškai. Ir dzūkiškai. Ir suvalkietiškai.

Sukūrėme atskirą, tik Kalėdoms skirtą TELE2 puslapį, kuriame kiekvieną dieną atsiverdavo vis nauja įkvėpianti žinutė.

Tai kampanija, kuri suartino – miestus, per šimtus kilometrų nutolusios, žmones, ne visada tarpusavy kalbančius.

REZULTATAI

REZULTATAI

REZULTATAI

REZULTATAI

REZULTATAI

Prieš kampaniją išsikeltus tikslus (KPI) sudraskėme į skutelius – kai kurie rezultatai buvo viršyti 130 %, kiti – 600 %.

Bet tikros laimės skaičiais ne visada išmatuosi – kiekvienas gyvai sutiktas lietuvis buvo įrodymas, kad tikrasis KPI, kurio turėtų siekti kiekvienas prekės ženklas – gyvas bendravimas su savo auditorija.

Prieš kampaniją išsikeltus tikslus (KPI) sudraskėme į skutelius – kai kurie rezultatai buvo viršyti 130 %, kiti – 600 %.

Bet tikros laimės skaičiais ne visada išmatuosi – kiekvienas gyvai sutiktas lietuvis buvo įrodymas, kad tikrasis KPI, kurio turėtų siekti kiekvienas prekės ženklas – gyvas bendravimas su savo auditorija.

Prieš kampaniją išsikeltus tikslus (KPI) sudraskėme į skutelius – kai kurie rezultatai buvo viršyti 130 %, kiti – 600 %.

Bet tikros laimės skaičiais ne visada išmatuosi – kiekvienas gyvai sutiktas lietuvis buvo įrodymas, kad tikrasis KPI, kurio turėtų siekti kiekvienas prekės ženklas – gyvas bendravimas su savo auditorija.

Prieš kampaniją išsikeltus tikslus (KPI) sudraskėme į skutelius – kai kurie rezultatai buvo viršyti 130 %, kiti – 600 %.

Bet tikros laimės skaičiais ne visada išmatuosi – kiekvienas gyvai sutiktas lietuvis buvo įrodymas, kad tikrasis KPI, kurio turėtų siekti kiekvienas prekės ženklas – gyvas bendravimas su savo auditorija.

Prieš kampaniją išsikeltus tikslus (KPI) sudraskėme į skutelius – kai kurie rezultatai buvo viršyti 130 %, kiti – 600 %.

Bet tikros laimės skaičiais ne visada išmatuosi – kiekvienas gyvai sutiktas lietuvis buvo įrodymas, kad tikrasis KPI, kurio turėtų siekti kiekvienas prekės ženklas – gyvas bendravimas su savo auditorija.

Superyou, UAB
Švitrigailos g. 11B, Vilnius, Lithuania LT - 03228
Google map

Superyou, UAB
Švitrigailos g. 11B, Vilnius, Lithuania LT - 03228
Google map

Superyou, UAB
Švitrigailos g. 11B, Vilnius, Lithuania LT - 03228
Google map

Superyou, UAB
Švitrigailos g. 11B, Vilnius, Lithuania LT - 03228
Google map

Superyou, UAB
Švitrigailos g. 11B, Vilnius, Lithuania LT - 03228
Google map

© 2024 - Superyou. Privatumo politika.

© 2024 - Superyou. Privatumo politika.

© 2024 - Superyou. Privatumo politika.

© 2024 - Superyou.  Privatumo politika.

Privatumo apžvalga

Šioje svetainėje naudojami slapukai, kad galėtume jums suteikti geriausią naršymo patirtį. Slapukų informacija saugoma jūsų naršyklėje ir atlieka tokias funkcijas kaip jūsų atpažinimas, kai grįžtate į mūsų svetainę, ir padeda mūsų komandai suprasti, kurie svetainės skyriai jums yra įdomiausi ir naudingiausi.