Calsberg
Ko gero, žuvėdra

Calsberg
Ko gero, žuvėdra

Calsberg
Ko gero, žuvėdra

Calsberg
Ko gero, žuvėdra

Calsberg
Ko gero, žuvėdra

Užduotis

„Carlsberg“ komunikacijai, kuri rėmėsi kūrybiškai perteiktu „stating the obvious“ principu, sekėsi puikiai, iki kol padarėmė vieną klaidą. Pastabus ornitologas viešai išsakė pastabą, kad tai, ką reklamoje pavadinome žuvėdra, buvo visai ne žuvėdra. Todėl turėjom operatyviai reaguoti ir išnaudoti šią klaidą kliento naudai.

Sprendimas

Per kelias valandas sukūrėm ir kliento „Facebook'o“ puslapyje pasidalinom nauju maketu, kuriame pripažinom, kad, „Ko gero, ornitologai turi gerą akį.“ Visai kaip ir „Carlsberg“: „Ko gero, geriausias alus pasaulyje“.

Rezultatai

Rezultatai

Rezultatai

Įrašas sulaukė teigiamos žmonių reakcijos ir buvo pastebėtas didžiausio Lietuvoje reklamos tinklaraščio „Dansu“, kuris įvardino šią reklamą kaip efektyvios ir greitos komunikacijos pavyzdį. „Delfi.lt“, didžiausias naujienų portalas Lietuvoje, taip pat pasidalino straipsniu, analizuojančiu šį atvejį.

Kontaktai

Kontaktai

Kontaktai

Kontaktai

Kontaktai

goodnews@superyou.lt
+ 370 643 31733
Goštauto g. 40, Vilnius, Lithuania LT - 03163

Google map

Vadovas:
Mindaugas Lataitis
+ 370 686 46 164
mindaugas@superyou.lt


Sekite mus: Facebook    Instagram    Linkedin

 

Partneriai reklamos kūrime 

new

Partneriai brendingo kūrime

gs

© 2019 - Superyou. Privatumo politika.